niedziela, 22 stycznia 2012

22 stycznia 2012

Cześć ! Dawno mnie nie było. Tak wiem,wiem, ZNOWU. Tym razem przyczyna jest prostsza :) zapomniałam hasła hihi .
Kamil się w końcu dowiedział. Było kilka dni ciszy, bo "musiał się z tym oswoić", ale na szczęście jest wszystko jak najbardziej w porządku :)
Bardzo się cieszę z tego powodu.
Ustaliliśmy, że na razie będziemy przyjaciółmi , takimi na zawsze jak Bolek i Lolek :D (to stwierdzenie Kamil skomentował tak: "Ale przecież Bolek i Lolek to pedały" a ja "to i my będziemy pedałami" )
Właśnie zrobiłam kruche ciasteczka,teraz tylko czekam aż się upieką : > .
Pytacie jak w szkole? Nudno, oceny wystawione, Średnia 3.5 hm... jak dla mnie ok.
I mam ambitne plany na następny semestr: chcę na koniec średnią 4 :) zobaczymy czy się uda, ale trzemajcie za mnie kciuki.

podstawą idealnego bloga jest pisanie minimum jednego posta dziennie, ja pisze jeden na tydzień czyli jestem 1/7 ideału :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz