piątek, 18 stycznia 2013

Odnowa


Z racji dręczącej mnie nudy i prośby niektórych, tak sobie pomyślałam, że może odnowiłabym działalność bloga? Tylko za bardzo nie wiem, co mogę tu pisać. Ciekawego życia nie mam, zainteresowań szczególnych mi brak... Ogólnie mogę wam sie przyznać bez bicia: kompletnie nie chce mi się nic malować. Obiecałam dwóm osobom prace jeszcze w wakacje albo i wcześniej no ale dałam nogę. Niewidzialna moc  nazwana  przez kogoś mądrego lenistwem za bardzo na mnie działa.

Co u mnie nowego ?
Szukałam tego klubu koszykarskiego, o którym kiedyś wam wspominałam, ale w moich okolicach jest tylko męski :(. Za to wystartowałam z ćwiczeniami na WF-ie - dziewczyny z klasy robią co tam im się podoba, a ja dostaje piłkę i na razie takich podstaw podstaw się uczę :).

Poszukuje kreacji na studniówkę. Jak ktoś ma ciekawe pomysły to nie obrażę się jak się podzielicie nimi  :p


1 komentarz:

  1. Co pisać na blogu? Pisz o swoich przemyśleniach i poglądach na życie .
    A jeśli nie masz pomysłu co by tu robić,to może zgłoś się do konkursu na miss. Ładniusia jesteś ,więc czemu nie miałabyś spróbować swoich sił.;-]
    http://www.jedyna-taka.pl/wybory-miss-polski-na-wozku

    OdpowiedzUsuń